hoppträning!

Hej!

är ju helt slut men ska försöka skriva lite om hoppträningen. som sagt vi hoppade idag och bobby kändes lite lazy. och han tryckte sig mot inner skänkeln väldigt mkt, så therese fråga om hon kunde sitta uppp alltså hon jag tränar för. Hon satt upp och sa att han är bara bekväm och hon trykte på honm och efteråt blev han mkt bättre. i början ville han inte riktigt lyssna när jag red fram. aja vi hoppade inte jätte högt men vi tränade på typ vägar och eftersom  den clear rounden vi ska åka på är det ett tema som är tidshoppning så vi tränade på lite snävare svängar. min ponny är som ett litet kassaskåp hahah men han var duktig men ibland ville han inte riktigt så vi travade runt den en gång innan vi skutade då var han mjuk och bra. i svängarna blir det nästan så att han låser sig så det måste vi träna bort.

sen efter det var jag ju tvungen och mocka och sånt men jag var ju helt slut och kl. var 7 och jag hade bara ätit ett vitlöks bröd på hela dagen så det blev att jag och johanna hjälptes åt gick mkt fortare. och nu sitter jag här pigg som en lärka... Eller inte ;)
sov gott imrn ska jag nog ha  någon slags debatt får se vad det blir. komentera också och kom med ider vad jag ska skriva om vad som helst

sweet dreams :*

jag och johanna in action....(
made in paint)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Underrbar bild, elr int -.-

2010-08-17 @ 21:43:11
Postat av: emelie svar:

tycker den är super fin ;)

2010-08-18 @ 00:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0