gästblogg hihihi !

hejhej, malin här! emelie ville att jag skulle "gästblogga" lite här på bloggen, som kompensation för att hon inte skrivit på nåra dar ;) så jag får la göra de då!
jag kan ju berätta lite om vem jag är och hur jag och emelie lärde känna varandra.. eller nått haha :)

jag heter malin andersson och är 15, precis som emelie. hehe vad mer ska man säga?
emelie och min kompis camilla red på samma ställe, stall cypress, och en dag skulle jag hänga med camilla dit. vi mockade och red och efter en stund så kom de en främmande tjej in i fikarummet. tjejen hette tydligen emelie och bodde någonstans nära stallet. vi började prata på om allt mellan himmel och jord och när vi tio minuter senare gik ut i stallet alla tre och skulle rida varsin häst så var det som om jag och emelie redan hade känt varandra i flera år!
efter några månader började jag också rida ute i stall cypress, även kallat hillebol. jag och emelie blev jätebra kompisar och brukade rida tillsammans.
första gången jag var hemma hos emelie så började hennes föräldrar prata med mej och, såklart, fråga frågor om vem jag var och vilka mina föräldrar var. det visade sig senare att min mamma hade varit ute och rest i europa med emelies mamma och pappa! :) lite lustigt tyckte vi, att dom hade känt varandra sedna innan men att vi inte hade träffats. men vem vet, ödet kanske förde ihop oss.. ;)


såhär små var vi då ungefär! vi bjuder.. ;)
jag (malin) på palle till vänster, emelie på nalle till höger!
hihihi vi fick för oss att vi skulle ta bilder och göra en "mulle-serie" av dom för flera år sen.

tillsammans har vi varit med om mycket mycket mer! men de avslöjar jag inte nuuu..
de får jag la ta och skriva om en annan dag då emelie ber mej skriva något.
ha de gött så hörs vi, puss malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0