hahaha skön kväll...

tjoho :D

haft jätte mysigt med mina tjejor idag. vi har gjort en lek attman skulle känna, lukta och äta olicka saker t.ex. vindruvor, kattmat, senap och ligon mm. hahah as kul jag och klara fixa det och milla och malin lekte det deras minner var inte snygga. jag och malin ha också klätt ut oss i burka och chattat med random folk på omegle hahaa du är för skön tjejen <33 rekomenderar inte att skaffa burka 1. du kan typ inte andas och 2 är skit varmt där inne. kommer komma bilder på det.
i början av dagen red jag bobby med han var jätte mjuk och fin och fick honom i en fin samlad trav skit nöjd.  vad har ni gjort festat, vart med familj och vänner? förresten det är fler som har besökt min blogg nu så kämpa på och komentera och följ den.

ha det gött pusss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå jäääkla najs kväll vaaaa :D

hahahaha burka är inte okej, och bilderna är fett hemska! x(

suuuperkul kväll :D<3

2010-08-08 @ 01:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0