ishh hatar att....

bli sjuk... har haft jätte ont i huvudet idag och varit lite snuvig känns som om jag börjar bli sjuk. ush... bra när skolan börjar snart. aja idag blev det iaf att vi målade en box i ute stallet jag och johanna hann inte mer. det första var kul att måla men sen när det blev pilligt så vsr det lite jobbigt men funkade huvudsaken är att det blir fint. det hr också kommit en ny tjej som ska ha sin häst uppstallad hos oss en tre-åring hoppas det blir någon man kan rida med i framtiden ;)

 skulle också åkt till malin men blev så sent från stallet och jag mådde inte så bra, men bobby gick super bra idag med galopp fattningarna börjar bli super! men nu tänkte jag sova blir en lång sista sommarlovs dag imrn.

god natt //emelie :*

Kommentarer
Postat av: malin

elina heter hon, bor i mitt område, hon är kanonsnäll! :)

2010-08-22 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0