kommer sakna...

Hej på er!

känt att jag nästan behövt stressa varje dag för att hinna till saker. jätte jobbigt.... men imrn blir det  tidigt till stallet och vara där hela dagen och städa för att det ska bli fint så vi kan måla där sen. skönt när vi äntligen kommer igång så man får det lite snyggt kanske kommer upp lite före och efter biler imrn who know? aja min dag har varit ganska mysig faktiskt var i stallet på eftermiddan nångon och donald berätta att han skulle fixa paddock stacket yaay we like! det var då jag och johanna kom på att vi skulle städa och fixa i ordning kanske måla. förövrigt så red jag ju bobby han var sjukt fin jätte mjuk från början till slut gjorde lite skänkel vickningar och så super duktig. sen skulle jag åka hem på min moppe kom en liten bit sen fick jag bensin stopp så typiskt mig när jag hade så bråttom aja det var bara för mamma att sätta sig i bilen och komma med bensin hahah super ^^


sen blev det lite mys kväll hos klara och camila för att klara åker på tisdag åhh... vad jag kommer sakna henne började nästan gråta förut ju. aja men ska snacka jätte mkt med henne på telefon och så och träffa henne när hon kommer hem på helger. en sak som är lite tråkig nu när vi kommer ha tjejkvällar kommer två vara borta kommer kännas lite anorlunda tror jag men men.... vi får kämpa hoppas lilla yohanna har det bra i usa med<3 saknar såklart henne oxå. nu måste jag sova ska upp halv sju imrn sov sött!

pusss :*   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0