loppis!

hej på er!

någon som är vaken ? tänkte berätta lite om min dag blev ingen ridning av bobby idag för at vi red ju ganska långt i går och han har nästan gått varje dag dom senaste veckorna så idag fick han bara ta det lungt. ist har jag ägnat dagen åt mitt framtida yrke jag tog hand om loppisen som var i stallet för att therese skulle iväg och träna så elisabeth frågade mig. det var faktiskt riktigt kul, fick tre kunder riktigt stolt (Y) sen skulle jag ha ridit vindruva en shettis i stallet men blev inte så för att jag skulle hem och käka och lite till. imrn åker dom till ullared så vi är ensamma i stallet lite mysigt faktiskt,. lite synd att frida inte kommer förrens på kvällen men, men. ajaja imrn blir det loppis igen så det är bara att komma alla som läser det här det är faktiskt fina saker smycken, ridsaker och keramik mm... så det blir mkt jobb imrn ska också rida markarbete med bobby imrn skriver imrn hur det gick. måste sova nu så att jag orkar imrn.

god natt / emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0