Måndag...

Är väl som alla andra måndagar man vaknar och känner bara "nej måste jag gå upp kan jag inte få sova lite till" sen går man upp och äter frukost lite halv seg och kollar på TV. men när man hel plötsligt kommer till skolan sen så är man hur pigg som helst och ibland helt slut efter tävlingar eller nått japp så är mina måndagar hur är era? men nu ska vi inte prata om det jag red bobby idag inte så länge men han var helt okej idag inte licka fin som alla andra där men funkade mjuk och lyssnade på förhållningarna.... på söndag blir det antagligen Askim lätt d, lätt c så inga konstigheter. just det har glömt berätta två saker...

1. min dator gick lite sönder. skärmen sitter bara fast på ena sidan.
2. förhöjd månadspeng från 300-500 inte dåligt kommer närmare och närmare min hemlis...


aja hörs imrn sa bli bättre på att blogga.. förresten vill ni att jag ska ha en fråge stund? komentera om det

puss.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0