mys med tjejerna och pay and jump

tjolahopp!

sorrry att jag inte skrev något i går men orkade bara inte. har ju varit skit mkt hela veckan thats it!
aja i går var jag med klara milla och malin i Marstrand, super mysigt. hahaha vi höll på att dö när vi kom in på en resturang och skulle beställa pizza, fick typ en liten snobb servitör. sonm typ fråga oss massa random frågor tex. när vi kom in och satt osss fråga han om vi skulle äta där vad tror han igentligen. Typ när jag inte åt champinioner och oliver så sa ha "jasså oliver och champinioner passade inte" hahaha helt borta ;O
hade också super mysig dag i stallet med klara vi red ut på yana och Zwefer och sen hjälpte hon mig med bobby att få runt honom i svängen och sedan komma rakt. blev jätte förbättring men vi får träna på det.

aja idag bli det iaf pay and ride med bobby blir 80,90 bara för vi har inte hoppat på väldigt länge.
önska mig lycka till?

ha det bra!ps. bli bättre på att komentera.ds

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0