Pay and ride

Tja!

Igår var det ju pay and ride. gick väl bra men på framridningen var det lite halt, så när jag skulle ta lilla så ville han inte riktigt svänga och blev som en ostbåge och då halkade han till och fick inte riktigt koll på benen och ramla fram och kom på knä var väldigt läskigt, men det löste sig som tur var så vi red ändå. Efter det på framhoppningen blev det att jag inte red fram honom så mkt som jag skulle vilja göra för jag var ju rädd att han skulle halka igen. Efter det tog han inte riktigt för sig hellert.ex. när han låg rätt så vågade han inte riktigt hoppa ibland och trampade om. Men han var duktig om man tänker på omständigheterna :D andra rundan var ju bättre, men det roliga var med det att jag hoppade fram med några som höjd över höjden ibland så ibland låg den på 1 meter. kommer komma filmer. ajaj idag blir det bojen kväll hos carro hoppas det blir nice. är så trött så är inte sugen på att åka nånstans bara sitta hemma och dega, men det blir nog kul när man kommer ditt. vad ska ni göra ikväll? ha det bra. känns lite B men länkar videoklippen vet inte hur man bifogar dom på bloggen ;O knakse inte mina snyggaste ritter men men.... hahaha kolla föressten in när han stannar han har aldrig gjort det förut och helt plötsligt så bara nej jag ska inte hoppa och då tar jag spöt på bogen och han bara okej jag hoppar väl. för söt <3

http://www.youtube.com/watch?v=MUPR7kYlYC8 80 cm
http://www.youtube.com/watch?v=VsV27puqgsQ 90 cm



kisss:* 




Kommentarer
Postat av: milla :D:D

fan va fina ni är :)

2010-08-06 @ 20:03:27
Postat av: Anonym

tack milla men inte världens ssnyggaste runda ;)

2010-08-07 @ 01:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0