rida, grilla, sova....

Hej alla söta människor!

jag har sjukt mkt att göra nu i går så red jag tre hästar zwefer, yana och bobby. gick jätte bra med allihopa yana ar pytte lite seg men hon gick bättre senare och jobbade i en fin form love it!
malin skritta oxå på britney och jag tror att vi har en liten föälskelse här ;) man vet ju aldrig. aja sen red jag och malin ut på candy och zwefer. zwefer var jätte mysig jätte stor och skön galopp. tror jag ska rida honom idag med hoppas det så jag kan känna lite på dressyren. efter det så fick jag skit brottom för lla skulle komma hem till mig och grilla halv åtta och klockan var typ lite över sex och jag skulle rida en till PANIK. jag han inte rida bobby alls länge typ 20, 30 minuter. min lilla sötnos hatar när man får stressa med hästar ush... Sen blev det hem och grilla då jätte mysig kväll grilla korv och marchmellows stavning? jag och klara satt och prata hästar som vanligt och malin a kom in i snacket efter ett tag också. jag kan inte atta det klara åker om en vecka det är helt sjukt måste prata massa med henne hur det är att gå på flyinge.aja tror jag ska rida samma hästar idag med plus quinto. skriver senare idag. hoppas ni sitter och pressar idag i det fina vädret.

Kyssar Emelie :*     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0