så nice...

hej!

livet leker förutom att det regnar och att fick deppiga tankar förut men det struntar jag i. daniela var som sagt hos mig idag och vi hade det jätte mysigt, var jötte seg idag typ slappa i 2 timmar i min soffa innan jag gick till stallet sick. aja bobby gick också skit bra i dressyren han har blivit så fin nu känner verkligen att han jobbr med ryggen och fick en jätte fin trav med perfekt helt enkelt.... sen kom johanna och ylva hem till mig för vi skulle ladda över lite bilder tog typ 3 timmar för mig och ylva att göra det hahah vi är snabba(Y) Nu är jag i allafall as trött så ska sova så jag inte sover bort hela dagen. sov sött. 

sweet dreams:*johanna och ylva in action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0