Skåne is the shit!

hej igen allihopa!

det här lär ju bli ett låååångt inlägg så håll i er. det började med att jag skulle åka på sommarjobb det gjorde jag oxå tog med bobby och åkte upp till kristinehamn. det var jätte fint stall och boby fick en egen rast hage. aja dom första dagarna så kände jag att jag inte alls trivdes typ det var två tjejer jag jobbade med som kände varandra ssäen innan så ett tag blev jag typ lite själv där. jag ville verkligen åka hem, så  jag ringde mamma och sa det oh efter att jag hade ringt 10000 gånger så bestämde vi attt jag bara skulle stanna en vecka. men senare blev det bättre jag blev typ kompis med hanna och cissy. oh jag åkte också hem dels för att jag hade jätte ont i magen och mådde illa hela veckan. men det var verkligen en upplevelse att vara där kunde nog stannat en vecka till men home sweet home. 

Sen blev det ju att jag åkte hem men hemma stannade jag inte länge vi tog hus vagnen och drog till ullared.
vi tog in på campingen och sen direkt in på ullared. har faktiskt fyndat t.ex. en fllughuv till bobby med solglasögon
så nu kommer han bli snyggast i hagen. sen typ hen kam till honom och en Rosa svamp. sen lite saker till mig en kampa och två tröjor och massa mer...
efter ullared blev det SKÅNE wiii jag älskar skåne skulle vilja flytta ditt nu på direkten. det är så fint landskap typ alla gårdar är jätte fina och oändligt stora ängar över allt. skulle vilja bo i flyinge by tror jag. och man har nära till internationella tävlingar;)
där var vi och typ var på skånes djurpark och träffa mina kusiner och kollat flyinge. det dåliga med resan var bara att det regnade och blåste mkt dom 2 första dagarna. inte okej. så nu idag blir det mysa med malin i stallet och sen kanske grilla med tjejerna. just det glömde nästan bort bpbby har fått ett par skit snygga benskydd kommer inte ihg vad dom heter men jag lägger upp en bild när dom kommer har beställt dom. så nu fattas bara arr köpa det grymt snygga dion tror jag det heter och john whitaker settet i rött och ett sett från myone med sverige flaggan. blir mer bloggande  <3

ha en bra sweet hearts. komentera mssa annars är det ju inte kul att skriva.

puss :* 

 så snygggt och stil rent:D



hitta oxå den här godingen.

så snyggt i rött :D

Kommentarer
Postat av: maaalin

snygga grejer, snyggt rosa rum jag sitter i och vi ska ha en grymt mysig dag! :D<3

2010-08-02 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0