skolan -.-'

Hej alla glad !

idag blev det ju skola ush.. vill verkligen inte börja är lite skoltrött tror jag och detta är sista året.... massa stora prov och välja gymnasium kommer bli super svårt. ajaj nu sitter jag iaf hemma med matilda och vi spelar lite wii ska snart gå till stallet förkylningen har blivit lite bättre så det funkar väl. på torsdag ska våran klass åka till min lärares stuga och vara där tills på fredag så då blir det inget bloggande den ligger typ i värmland och typ 2 mil till kristinehamn men hoppas det blir bra... jag kommer nog skriva lite mer i kväll om jag hinner. kommer ju inte bli att jag skriver flera gånger om dagen nu när jag börjar i skolan men ska kämpa så gott jag kan. tack förresten malin för infon om den nya tjejen ;)

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0