skriver imrn !

Hej!

tänkte gå och lägga mig tidigt  idag så jag skriver bara lite kort. i dag har jag ju varit i stallet bara. emma kom ditt och vi körde palle och vindruva, riktigt nice väder blev det då. sen så typ red jag bobby red inte så länge för vi ska i väg till årekärr och rida en clear round. men han var mjuk och ganska pgg när vi hade fått värma upp lite :D
och nu sitter jag här och slappar riktigt skönt faktisk. just det kan ju berätta att min morgon inte var jätte ul först sent på natten somna jag med huvudvärk sen på morgonen vaknade jag med huvudvärk ush... inte kul. ajaja sånt är livet! skulle förresten åkt med malin till stan imrn men blir ju inte så för jag ska hoppa clear round, så sorry malin var inte sur på mig för det aja sov söt.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0