stress!

tjoho alla glada människor!

idag har det varit en ganska stressig dag. tillbringade hela morgonen medatt kolla på hus med mamma på dator wii finns as mkt fina gårdar. aja sen blev det att mamma var tvungen att åka i väg och där stog jag med en hund och en tvätt maskin och desutom lovade jag ylva att luncha hästarna hur går det ihop? så jag sprang och tog på mig kläderna och tog milou och gick ut för att cykla iväg det slutade med att jag inte hittade nykeln till den bra cykeln och jag fick typ ta en som är halv punka på i like it! och typ ta min lilla osnabba hund och åka till stallet. ade också ringt malin för jag kände att jag var så stressad och ville ha lite hjälp när allt gick så långsamt. men när jag väl kom ditt hade ylva bara varit hemma i 10 minuter och visste inte att therese hade podrat så jag typ stressade i onödan..... ajja men malin skulle ha filmat men hon han inte sen för hon var tvungen att åka hem efter vi hade mockat och så :D så det blev sent jag red bobby men han kändes fin red och byte galopp lite och bara gjorde lite framdelsvändningar och lite sånt. sen var det hem till taco kväll !<3 aja ska sova nu puss sov gott.


sweet dreams <3 

ja typ så här såg jag ut idag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du! har du vågat testa min övning än elr?:)

2010-08-14 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0