super mysigt!

hej!

jag och malin har haft en super mysig kväll ätit kladdkaka och kollat på gamla filmer och bilder och så gud va mysigt saknar tiden...malin följde också med mig till stallet bobby gick jätte fint var lite jobbig i början men släppte sen tränade också på att byta galopp och det gick väl så där han byter fram men inte bak men löste sig i slutet. kommer komma film och så på det för malin var så himla söt och filmade. Har också fyndat lite två små lampor jag ska fixa lite snygga skärmar på och en tak lampa lyser lite läskigt ljus men rätt söt. har också köpt en rosett man kan ha i håret just love it! det var typ allt och mamma köpte också något typ läskigt skohorn med en hand på. aja tänkte lägga upp lite gamla bilder på blandade hästar vad sägs om det? blir nog att jag lägger upp filmer också fast imrn. men är det någon som vet hur mman lägger upp filmer så man slipper länka?  ha det bra!
sweet dreams :* 



lisa<3



wii här hoppar vi!





yana banana <3



falco sötnosen ;)

judith för jätte länge sen

valle :D

har tusen bilder men det här får bli bra !


Kommentarer
Postat av: haaaaaaaaaanni

vem tog dom forsta bilder ?:O superfina<3

2010-08-15 @ 03:22:13
URL: http://pinkgirlsplaybetter.blogg.se/
Postat av: Johanna

(läser i genom din blogg) gissar att du fortfarande inte kan?



Haha först lägger du ut på y-tube. Sen står det "bädda in" under och då trycker du där och så kommer det fram en kod. Markera och kopiera den sen.

Gå in på nytt inlägg och så står det HTML, tryck där och sen klistrar du in där. Sen finns den en knapp, tror det står uppdatera. Så slipper du länka! :)



Puss!<3

2011-05-17 @ 21:09:39
URL: http://sweetyponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Emmelie! Mitt namn är Annie och jag har sedan ett tag tillbaka försökt hitta min första ponny, Falco, som jag ägde när jag var 5 år. Jag sökte runt lite på internet och hittade då till min glädje din blogg och även lille Falco. Äger/ägde du honom ? och om han är såld, vet ni till vem ?

Vill så gärna hitta min lille prins igen. tacksam för svar!

MVH Annie

2012-09-16 @ 11:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0