vädret är hemskt!

hej allihopa!

vädret är ju inte speciellt kul men om man har en ledig dag kan det faktiskt bli helt okej. nu sitter jag i min soffa och äter skorpor och kollar på time out kallar jag nostalgi! haha skolan hmm... har ju sagt nu tusen gånger att jag inte var jätte pepp på det men har insätt att det komer nog funka. Tänk efter.... man ska börja gymnasiet efter 9 nu och man ska ju satsa sten hårt på att få bra betyg och komma in på ett ställe som man verkligen vill gå på man ska ändå gå där i tre år och lära sig saker... aja nu har ni lyssnat på mitt tråkiga prat en stund så tänkte att jag skulle avsluta. förresten någon som vet nån bra hemsida där man kan hitta hästgårdar som är till salu? aja vi hörs imrn....

sweet dreams:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0