vill ha....

hej i lingonskogen!

idag så har jag funderat massa. jag har ett svart sett eller vad man ska säga när jag rider men skulle vilja ha brunt med. vad tycker ni? men grejejn är att det kostar så mkt så det är bara för mig att spara massa penga. och kanske skaffa mig ett jobb men vart kan man jobba lixom, några förslag? och kan inte bestämma mig vilket träns jag ska köpa snart...aja tänkte lägga upp lite bilder på mina godingar. idag blir det stallet sen kanske ska var med klara eller med alla tjejerna. Kommer verkligen sakna klara 3 år jag kommer ringa sönder min telefon hahaha... hur ser eran dag ut? 

pusss :*

här är pioneer stövlarna. men jag saknar snörningen på dom.

dom här är nog mina favoriter så snygga och stilrena.


dom här bruna är inte så dumma heller men dom kostar ju typ 6500 kr lite mkt. och klaken känns inte som den bästa heller :D


den här hjälmen är väldigt snygg om jag ska köpa nån blir det nog den.

typ samma fast utan läder vill ha den i brunt.


och självklart gpa en av mina favoriter lätt är göra ren och skön också .


asså jag gillar inte riktigt den här västen me det är den enda som finns i brunt. men den funkar väl.

TRÄNS:
det står mellan två träns det här och.....





 båda är otroligt fina men tror det blir de här tränset dyon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ska ha det bruna :D

2010-08-07 @ 18:54:32
Postat av: Anonym

*Johanna

2010-08-07 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0