Emelie <3 shopping=Sant

Tjena!

orkar inte blogga så mkt nu ska sova ska ut och rida med yohanna imrn, ska bli as nice. idag har jag och mamma varit och shoppat för jag ska ju på sommar jobb, har gjort mammas plånbok tom! det blev lite saker tänkte jag skulle skriva upp listan och kanske lägga upp några bilder. Just det jag skulle ju rida bommarmed bobby idag men det var så sjukt varmt 40 grader i solen. Så Bobby fick stå men det tyckte han nog var skönt han har gått alla dar i 2 veckor. nu ska jag sova. 

sweet dreams!<3  


listan

1.sockar
2. benskydd
3.schbrak
4. tre T-shirts
5.ett par skor
6. ridbyxor
7.jacka
8. tjocktröja
 
tror det var allt
shopping

 

Den här färgen men inte den här typen av model  köpte jag jacka.

shopping

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0