går dagens allsång

Hallo!

igår var jag då på allsång riktigt kul men det regnade så typ man fick sitta med luvan uppe hela tiden inte kul. Dom som var där var väl Pernilla Wallgren och Sara Lövgren och massa mer. fick några bra bilder dom kommer väl senare ska ju dra till läkö till helgen och då blir det inget bloggande. Och förresten nu i sommar äter man ju mkt glass och går på kalas och sånt och för första gången känner jag mig tjock så jag har betsämt mig för att börja jogga vad kan man annars göra några förslag?
hoppas ni får en bra helg sötnosar

puss!


Kommentarer
Postat av: camillla hihi

eh ja emelie.. du är verkligen jättetjock!! haha NOT :o

2010-08-04 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0