Hård träning

hej Allihopa!

nästa vecka ska jag åka och sommar jobba och ta med bobby så et kommer bli hård träning. vi kommer jobba mkt bommar och cavaletti för att han ska jobba upp sig bättre. Ibland har en förmåga att få löjliga pet såvi ska tränna massa. dagens ridpass hade jag ju tänkt ta lite bom övningar, men jag tycker det är lite jobbigt att lägga ut bommar så at det blir rätt avstånd. Så jag tog hjälp av Linn, Lovisa och johanna men det blev lte ändrade planer skulle haft en hel bana med bommar men dom skulle hem så det blev bara tre men det är ju bra dt också ;)

Men imrn ska vi åka till svenskridsport och myone och shoppa lite får se vad det blir. men imrn blir det bommar somjag hade tänkt.
så här ska mitt rid shema se ut för veckan är det tänkt.

idag: dressyr/bommar
Onsdag: Bommar
Torsdag: Lång ritt med yohanna
Fredag: dressyr
lördag:dressyr ute och klättra
Söndag: ta det lite lungt med små hinder och dressyr.

tänkte också lägga upp en bild på hur min bom banna ska se ut imrn på ett ungefär.
hoppas ni får det bra i åskvädret 

pusselipuss:* minn lilla tränings bana

Kommentarer
Postat av: malin

långritt med YOHANNA?! :O

2010-07-13 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0