Hiss och Diss

hej allihopa!

itänkte att jag skulle göra mitt första hiss och diss. tänkte att det skulle vara filmer .
Hiss...




åhh... jag bara älskar filmen A walk to remember. så sjukt söt film, tänk om alla killar kunde vara som han gud va världen skulle vara underbar då <3
filmen är verkligen båda spännande och romantisk och rolig en super kombination. för er som inte har sett den se den verkligen värd att se. den får 10/10 stjärnor hahaha... 

Diss...



den här filmen dissar man verkligen. jag tycker handligen är dålig och den är inte specilet rolig som jag trodde den skulle vara. Slutet är hemskt jätte dåligt slut. ni som inte har sätt den se den inte den är inte bra. det ända bra/gulliga i filmen är den gamla tanten :) filmen får 1/10 stjärnor av mig.


hur har eran dag varit? min har varit kanon. Förresten läsare bli bättre på att komentera!!Ska sova natti natti.


Sweet Dreams<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0