Min lilla dag

Tjoho allihopa!

idag har det varit lite konstigt väder först regn sen sol jätte konstigt. idag på förmiddan var jag hos farfar han bor på sånt där äldre boende och när vi skulle åka hem så var det en tant som försökte rymma med oss i hissen hahah radom. vi åkte typ till min farmors grav, där levde jag min lilla bardoms dröm jag.... ÅKTE RULLATOR NER FÖR EN BACKE. skit kul ;) Vi skulle också köpa ett mobilt bredband som jag kunde ha när jag ska sommar jobba men det var så dyrt och det är ju onödigt att köpa ett om man bara ska ha det i en vecka, någon som har ett jag kan  låna? Bobby gick jätte bra idag förresten. Idag ville jag bara att han skulle gå i en läg och stadig form. han gick jätte fint samlade sig jätte fint och och formen var jätte fin. Vi måste bra jobba lite med galopp fattningarna för han släng travar gärna in i galoppen men han blir bättre och bättre för varje dag.nu ska jag sova.


Sweet dreams<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0