super kul !

TJA!

Wii är super glad ska sommar jobba på ett tävlings och utbildnings stall och jag får ta med bobby. men nu kanske dom behöver honom på medeltids dagarna så jag får vara utan häst första veckan. Men jag hoppas dom löser det det så jag kan ha honom båda veckorna.  idag vaknade jag jätte sent igen så det känns som hela dagen hade gått men, men...

följde med mamma och skulle shoppa lite blommor till mitt rum men blev ingenting. mamma trodde att det var 50% rea men det var tydligen förra veckan så inte så smart :D men jag såg en jätte gullig kille och han kollade på mig med wii... ajaja sen gick jag till stallet sara var super snäll och hjälpte mig med en box för att vi senare skulle vi rida ut. vi red ner till älven och tog ett litet fotbad. Bobby tyckte det var lite läskigt i början men sen gick han ut en liten bit. sedan blev det hem och chilla och äta super god matt makrill och nu sitter jag här och bloggar. har eran dag varit bra?

Pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0