Nu är jag hemma igen!

Hej igen!

nu är jag hemma igen, har faktiskt varit jättte mysigt i strömstad.  
jag har badat, det är ju helt otroligt. så har jag varit i själva strömstad centrum och när jag gick in i affären så var det tre killar som busvissla på mig hahaha och dom var ju faktiskt snygga ;)

senare när vi kom hem spelade vi krocket och då var min hund milou lös och så kom det en traktor och helt plötsligt sprang han i väg efter den om han inte hade ramlat hade han blivit överkörd. blev jätte rädd.
hoppas ni har haft det bra<3 nu ska jag gå och bli tjock och äta chips.
pusselipuss
 
förresten kommer jag lägga upp några bilder på Bobby och lite andra kanske. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0