party hos Yohanna

tjoho allihopa!

idag har det varit lite party hos yohanna.  men min dag började med att jag skulle gå upp klockan sju men typiskt mig stängde jag av alarmet så jag somnade om igen och vaknade halv nio istället så jag fick lite brottom. idag red jag och bobby dressyr i början var han jätte stel och stark men jag har ju inte kunnat rida honom på en vecka så hoppas det blir bättre sen. senare i rid passet släppte det han blev mjukare men fortfaranade stark. vi tog lite bommar oxå han var jätte pigg men försökte vara så njuk i handen som möjligt. hoppas han blir bättre imrn. 

hos yohanna var det helt galet vi käkade super go mat lite kyckling, kött, potatis och massa mer...
senare gjore vi en lek det var sex -kamp och det skulle förstås innehålla lite om sex det var till exempel att man skulle ha den sexigaste sexställningen hahaha min och lisas var ju så snyggast.
hahah massa random lekar. 

jag tycker det är bra när föräldrarna är rädda om sina barn men dom måste få ha lite kul oxå det är min åsikt vad tycker ni? :O  

vad har ni gjort i kväll då?



puss på er :*




hahah behövs det någon text?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0