filmmys!

 sitter just nu och kollar på  film och äter godis mypys! :) Sorry att jag är så sjukt dålig på att uppdatera men ska helt klart bli bättre !
igår så var det tjejkväll hemma hos mig vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord hur kul som helst! ;) Det tråkiga med det hela var att jag var förkyld men är mkt bättre idag så det är ju ett klart plus!  just det jag red ut på Ukkie igår också andra gången jag red henne hon var faktiskt helt underbar, älskar när man känner så eller vad tycker ni?  idag blev det uterritt på bobby också tror jag har en bomb till häst han var jätte pigga,mysigt var det iaf ;) och nu sitter jag som en soffpotatis tillsammans med min kusin hahah !

Men vi hörs i morgon! puss:*

bild på prinsessan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0