god kväll! :)

hellu!
 
tänkte bara skriva lite fort n vad jag har gjort idag. Skriver mer i morgon när jg har tid :) först var jag självklart i skolan och vi redovisade en no grej vi har jobbat med lite läskigtt :O hhah nej det var inte så läskigt som jag trodde det skulle vara! senare blev det stallet hade tänkt rida inne på bobby men jag skulle inte rida honom fråga mig inte varför? men jag red Ukkie i stället red en liten runda i skogen riktig mysig är hon pigg som en liten kanon.  Så tråkigt att rida ut själv så johanna och Ebba följde med. Vi insåg att älg jakten börjar snart och att dom jagar typ rådjur nu så vi satt i skogen och sjöng. Kan tänka mig att det inte lätt så jätte bra hahah ;) men nu ska jag gå till min lilla säng och sova så hörs vi imrn eller hur? :)


nattti natti:  :*

 hittade ingen bild på Ukkie så det fick bli en på bobby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0