Har fått en ny förebild!

hallå allihopa!

Överskriften säger allt! har fått en ny före bild, Nämligen Niklas Arvidsson!  Då kanske ni undrar varför just honom? Hahaha jag tror inte själv jag vet det får bara en sån känsla. Han som en riktig fighter och han verkar som om han är så omtänksam och snäll :) Tar alltid hästens bsta först och han är en sådan person som har kämpat lite för att komma upp i dom riktigt stora klasserna.  Inte bara komma till dom genom sina föräldrar som är kända mm.det är så jag tycker! :)

 hittade en liten text om honom hans karriär!

Så här tycker Niklas om sig själv!  

Jag har alltid hållit på med hästar – först var det ju ponny, jag red ett hundratal under den perioden. Jag gillar att hålla på med olika projekt hemma på gården och hinner jag så fiskar jag gärna.
När jag är ledig träffar jag gärna mina vänner och äter något gott. Jag gillar att träna och är en utpräglad tävlingsmänniska – efter som jag hatar att förlora så försöker jag att återskapa hinder jag haft problem med på tävling – allt för att det skall ge en optimal träning.
Jag har elever som tränar hemma på fors gård , det är kul att följa deras framfart på tävlingsbanorna och se hur det går.

lite om hur andra tycker!

Niklas är en tävlingsmänniska – även om det gäller mockning så skall det tävlas.
-Niklas är en av de hårdast arbetande personer jag träffat.
-Får han en idé så vilar han inte fören han lyckats genomföra den.
-Niklas är snäll – men en krävande tränare.

-Niklas är ödmjuk och kämpar på.

-Niklas håller kontakten och informerar sina hästägare om framgångar och motgångar.




Jag Hade gärna tränat för Niklas får se om dett kanske blir något senare när man har kommit igång med tora eller vad tycker ni?
När man börjar gymnasiet sen ska man ju praktisera man kan ju alltid göra försök och snacka med honom ! ;)

men vi hörs imrn!

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0