Hej på er!

Gud va jag har varit dålig på att skriva ska bli bättre behövde ara en pause! Men det har hänt massa saker medans jag har varit borta t.ex. har min älskade Bobby flyttat till sin nya ägare i Torslanda han kommer nog få det super bra<3 tror tjejen höll på med dressyr men han ska såklart hoppa lite med. Jag kommer nog få massa komentarer om bobby så tänkte berätta lite varför han såldes. Så här var det Therese kom in till mig när jag red för ett tag sen och frågade mig om lite hästar och om jag hade fått bestämma vilka jag skulle ha kvar. Det var ett otroligt jobbigt beslut för bobby är en sån underbar häst på alla sätt och vis men  jag tänkte på min framtid och bestämde mig att jag kan komma fortare fram om jag väljer Tora eller Yana eftersom bobby är så sent tagen och massa mer. Så nu är tanken att jag ska ha nåon av Yana eller Tora eller båsa två men tror det lutar om torina men vi får se när jag test rider sen :)
Men toris är inte hemma än och Yana är inte helt igång så ebba.s rider henne. Menjag tror tora kommer hem nästa vecka men är inget jag vet säkert plus att hon ska sättas igång efter det för hon har haft e kotledsinflamation :( Så för tillfället rider jag Ukkie som är en grymt snäll ponny med mycket egen vilja och är super pigg något att jobba lite med för hon kan lätt bli stressad så ska bli kul och hur hon utvecklas det kommer mer om henne snart ! :) sen är det så här attjag inte kan bestämma mig om gymnasium vill bara sjunka ner genom marken. Men en sak som är plus är att jag tror min betyg kommer bli super mkt bättre till hösten (Y) Sen är det säkert något mer jag har glömt berätta om nu men då lägger jag till det! Kom på en nu Therese josefsson on som äger hästarna jag rider på hon är gravid så ett super stort grattis till henne och tobbe :) Men hoppas vi hörs imrn kommer updatera mer ! 

pusselipuss:* 

känns som mig eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0