måns möller!<3

Hahaha satt och kollade på Måns Möller asså älskar det pogramet. Tycker det är gulligast med lilla idol dom var ju hur söta som helst vad tycker ni? :)

Nu byter jag ämne till hästar red ju Ukkie idag för vi ska hoppa imrn hon var riktigt duktig satt tungan över bettet ibland men annars var hon hur duktig som helst. Hon jobbde jätte bra i galoppen kände att hon jobbade med bakbenen och sköt i från precis som det ska vara och formen var klockren! Det stog ju ett litet gulligt hinder med socker bitar you know? dom låg på det lägsta så vi galopperade över det lite lätt bara för att känna hur hon var att få tillbaka. Hon var mky bättre på det här bettet lättare att ta tillbaka dock så blev hon lite för låg mot hindrena ibland men bara att höja handen lite :)

Som sagt imrn blir det hoppträning ska se om jag hittar min kamera så jag kan få någon filma efter som det inte blev så bra foton i manegen :) men vi hörs mer imrn.

Kram  :*

http://www.youtube.com/watch?v=CPNG2ggOhb0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0