Sitter här med min kära matilda" :)

Hej på er!

sitter nu i skolan och precis haft svenska. Vi slutar sent hur segt som hlest men hoppas jag överlever resten av dagen ! :) Ska ju dra hem till matilda sen och plugga, eller vi får väl se hur mkt plugg det blir. Jag kom på två saker nu när jag sitter här den första är att jag har glömt att berätta om hoppträningen eller hur? Tänk att jag skulle skriva lite om det sen hos matilda kan ta en stund. Det är inget farligt som har hänt så ni inte sitter där och tror att det var något alvarligt. Nummer två var att jag ska börja med något som heter "veckans ridövning" där jag varje vecka lägger upp en rid övning som jag tipsar om bra va? :) åhh... kom på en till Toris kommer hem den här lördagen eller nästa ska bli riktigt spännande faktiskt :) men men vi hörs sen snyggingar!

pusselipuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0