begravning...

hej allihopa!

idag kanske inte är världens roligaste dag ska nämligen på begravling min farfar har dött för inte allt för länge sen. Tänkte att jag kunde berätta lite om honom som person... Han var alltid glad och han tyckte det var jätte kul att jag höll på med hästar och han frågade alltid mig hur det gick med hästen. Han skulle igentligen följt med på någon tävling nån gång men han mådde inte så bra så ha han inte det. han har varit sjuk till och från hela tiden så det var nog rätt skönt för honom att släppa taget.  Rest in peace farfar <3 men nu ska vi inte vara ledsna ska senare till stallet. vet inte riktigt om jag ska rida dressyr eller om jag ska rida lite markarbete vad tycker ni ? blir nog foto och film på söndag för min underbara malin ska följa med kommer nog bli skit kul! ajja vi hörs väl i kväll.

Puss emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0