Dagens planer!

hej allihopa!

Slutade lite tidigare idag för att vi har varit i valstugorna i kungälv så slutade lite innan ett. väntar nu på att mamma ska hämta mig ohs mormor. Idag får jag se om jag rider bobby beror lite på om han fått skor eller hur hans hovar ser ut. Har tänkt jätte länge att jag ska tjära hovarna men eftersom han går ute så har det blivit lite svårt att göra det. men men om det blir ridning blir det bara att lösgöra honom lite och inte rida allt för länge bara lite i alla gångarter.  Förresten gud va jag är sugen på att shoppa och tävla behöver lite saker t.ex. benskydd, shabrack behöver man alltid ;) mössor till det. Har tänkt att jag ska sälja mitt gamla träns så jag kan köpa ett nytt vill ha ett mörkbrunt dyon träns till bobby. jag älskar det! och så klart vill jag ha dom ridstövlarna som var tänkt att köpa till mig och mysiga höst tröjor. så det är bara att spara pengar :) hörs i kväll om mitt ridpass.  

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0