dagens ridpass!

Hej allihopa!

orkar inte skriva så mkt för att jag kollar på film :) Men jag tänkte berätta lite om dagens ridpass. Det gick inte jätte bra iaf han var stel och bråkade och ibland helt plötsligt släppte han ibland och sen blev han jobbig igen.  Det är sånna dagar man bara vill försvinna. Jag travade över lite bommar med där var han däremot fin han lyfte på benen väldigt bra och han kom perfekt på dom. men, men måste fortsätta kämpa. senare blev det att jag gick lite med palle bara. åhhh... en sak till jag vill så gärna berätta en liten "hemlighet" men känner att det kan bli väldigt mkt fel om det inte blir så men hoppas på det bästa! :) svar på komentar antog att det ar Yohanna som skrev! Men jag kan såklart skicka bilden hittade den häromdagen :) Vi hörs imrn.

Sweet Dreams :*       
 hahah hittade en gammal bild på mig och malin :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0