Ensam mamma söker!

Hej på er !

tråkigt väder det varit hela helgen eller hur? ush... man känner verkligen att det börjar bli höst, vill ha tillbaka sommaren! :)
aja det var inte det jag skulle snacka om. sitter och kollar på ensam mamma söker känner en som är med där så hela familjen satt sig för att kolla så börjar det med att hanåker ut hahha ;) klockren, men kollar ändå. var i stallet som vanligt idag blev dressyr och ett lite mini hinder han var jätte duktig, han har gått bättre men helt okej. igår var emma och johanna här hade jätte mysigt men vid 2 tiden började jag och emma bli en aning trötta hahaha. Sen är hon så sjukt smart hon hade tappat sin mobil och typ skylde på massa männniskor så hade hon tappat den bakom sängen så himla smart! :) Förresten så ska jag lägga in en annons på mitt träns på bloggen ska sälja det gör det i kväll någon gång.  hös sen då !

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0