Första intrycket av en hästannons?

Hej på er!

tänkte ta upp det här med hästannonser! jag kollar annonser nästan varje dag inte för att jag söker häst utan för att jag tycker det är roligt och se vilka hästar det är om dom är fina, man känner ägaren etc. :) Men man vill att första intrycket ska vara bra eller hur? jag tyckr nog bilden är den vitigaste det är det första man ser om det är en fin bild med bra skärpa och hästan ser ut som bäst eller om det är en mindre fin bild när hästen står i hagen, boxen eller om det är tråkigt väder... 
en annan sak som jag tycker är viktig är att hästen har film det gör väldigt mkt man kan se hur hästen rör sig beter sig och kanske få en uppfattninig hur den är och om den är något för dig? ;) Nu säger jag ju inte att texten inte är viktig utan saker jag tycker är viktigast.
Men text om hur hästen är och vad den har gått och hur den beter sig är ett måste! Nu är det så här oxå att vissa är bättre på att skriva än andra men jag tycker man ska skriva så utförligt som möjligt och göra sitt bästa mer kan man inte göra! :) eller vad tycker ni?

 
tack för ni har lyssnat på mitt eviga prat, men lite kul med sånt här ibland eller vad tcker ni? :) Förresten tack Felicia för den fina headern du är underbar!<3 vad jag har gjort för övrigt är att jag idag har varit på ikea blev inget shoppande men fick kolla runt lite och fick insperation! :)
senare red jag bobby han var lite stum i munnen idag det gillar vi inte men släppte senare i ridpasset fick ta lite bommar idag med :) sen blev det att rida yes hon var sjukt pigg en raket! jag skojar inte hon hoppade och stuttsade och vad man nu kan göra mer, knas ponny....<3 nu ska jag sitta och slappa lite så skriver jag mer imrn..
ps. hoppas det var okej för dom som har lagt ut dom här bilerna att jag snor dom lite. schh..... säg inget ;).

puss på er livsnjutare! :)  


Hopphäst säljes!. Hästar säljes

Hblsto -04. Hästar säljest.ex. hur kul är den här bilden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

oohh love pa den forsta bilden :O o BTW sag en bild pa din header pa oss som jag inte har, skicka (A) ?

2010-09-26 @ 05:03:34
URL: http://pinkgirlsplaybetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0