hej, hej !

Sitter i soffan och myser efter stallet. Jag red bobby i manegen ändå det sliter inte eftersom det är så mjuk där så det fick bli ett litet ridpass. första delen av ridpasset var han lite bråkig och fick lite fyrtaktig galopp, så jag ville helst bara försvinna där ifrån  MEN.. blev bättre och till slut slappnade han av och det fanns lite bommar där inne som jag inte kunde motstå att rda lite över.
Men kände att han fick en riktigt bra galopp och släppte i sidorna. Mot bommarna blev han rakstäld och i svängarna mot var han böjd och riktigt fin. Så jag var faktiskt riktigt nöjd sen.

Förresten är jag så smart. JAg är nämligen ganska mörkrädd och när jag hade ridit färdigt bobby och skulle släppa ut honom i hagen för han går ute på natten. Jag gick ut själv och jag spände mig hela vägen för jag var rädd för att någon skulle komma så ser jag en svart klum vid gräset. Men jag kunde inte riktigt se vad det var i mörkret så jag tänkte direkt det är en männika som sitter ner. och hästarna var ju nästan vid den där svarta klumpen. Men så kommer jag närmare den och ser att det är en brunn hur smart får man vara hhaha! :)

men vi hörs imrn hoppas jag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0