hoppträning!

Hej Allihopa!

äntligen få hoppa. tror inte jag har hoppat på 2,3 veckor minst? det gick iaf bra jag var lite sen som vanlig åch det skulle vara lektion efter så blev inte jätte länge. Det var tänkt att jag skulle bygga fram bana så när therese kom skulle vi bara hoppa men det fattade jag. Så therese byggde bara fram en linje för hon har ont i ryggen. men faktikt lite roligt. vi red lite åttor och han kom jätte fint. hoppade av rätt för det mesta, han har också fått en mer rytmisk galopp och kan ju säga att vi har tränat en del på galoppen så kul att det gav resultat. Måste bara träna lite på att kunna reglera honom fram och tillbaka, men tror det kommer. i helhet kändes träningen bra ;) kunde tyvärr inte filma för att mamma skulle till friskis och svettis och pappa jobbade. men lovar att filma till helgen när jag tävlar. Tävlingen blir på Askim bara en valig lätt d och lätt c. aja vi hörs imrn måste sova så jag orkar...

Sweet dreams :* 

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilka var med På hoppträningen??

2010-09-05 @ 09:06:06
Postat av: Svar:

det var bara jag eftersom johanna inte hade någon häst!

2010-09-05 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0