"Känd i skolan!"

fan va cool jag är typ 4 småkillar som kom fram till mig och ville ha atograf hahaaha nej så bra var det inte :) MEN jag skrev faktiskt atograf men jag frågade om dom ville ha bara för att det är val och sånt i skolan nu :) hur söta som helst vi kom också med ballonger och det blev en lång kö med massa små barn plus några sjuor. Fillip tog fan 3 ballonger så att några barn inte fick, inte okej fillip ;) Fick också en idol bild yaay kändis!  sitter just nu i skolan och chillar med dom bästa. men uppdaterar mer i kväll tror jag

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vi är coola, så är det bara.

2010-09-16 @ 21:48:04
URL: http://minibatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0