"Pirrar i magen"

hej bloggen!

gör just nu kladdkaka mums! Nog pratat om kladdkaka. Ni kanske undrar vad jag menar med min övertext? Jo det är så här att imrn ska jag ju till stallet som vanligt, Men jag och mamma och pappa ska ha ett litet möte med dom om "my future" har blandade känslor är både glad ledsen, nervös, oh tycker att det ska bli sjukt spännande. vet inte riktigt om jag kan berätta vad det är mer. "Is top secret" Säger bara så, sålänge så det inte blir något missförstånd... Kanske skriver mer imrn om det när jag vet lite men är inte säkert. ;)  en sak som är sjukt chill är att vi skutar 14.10 varje dag från skolan för vi har valvecka sjukt skönt! hinner göra mkt mer då och kanske inte komma jätte sent från stallet. just det jag skrev ju igår att jag skrittade Yana för att hon har haft ett stort sår och håller på att sättas igång. Ni kanske undrar vart hon har fått det?:O. Kan berätta för er som undrar hon var i hagen och hon var i samma hage som candy så blev Yana lite dur på Candy tror jag och Yana började sparka Candy så antagligen fick Cansy en träff så det blev ett ganska djup sår Candy blev lite halt hon med och svullen i benet. Känner att Yana är en otroligt smart häst haha :) tänkte jag kan lägga upp en bild på yana för er som inte vet vem hon är! Men tänkte äta lite kladdkaka nu så vi hörs imrn kanske före eller efter mötet
 
Sweet Dreams<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0