Så jävla surt!

Hej allihopa!

som ni vet skulle jag tävlat idag men blev inte så pågrund av att min häst hade ingen sko och hovslagaren var sjuk. Så vi ringde som galningar hela dagen men vem vill komma en lördag och ta en tapp sko? plus att han vaccinerades i måndags och jag hade inte en aning om det. Så det var en vecka man inte fick tävla så mamma ringde till överdomaren och hörde men det var bara fem dagar. Så helt slut efter den dagen.... :O Men, men får tävla om typ 2 veckor gud får ju inte tävla något. sorry förresten för att jag har varit lite dålig på att skriva men har faktiskt inte orkat. Men idag blir det dressyr med bobby kan inte rida ut för ens han har fått en sko. men jag tror vi hörs i kväll.

puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0