skolfoto!

Hej sötnosar!

idag var det en mest spännande dag i skolan skolfoto! jag tror att jag pratar för dom flesta när jag säger att skolfotot är nog det mest läskiga och spännande saken i skolan. Alla vill ju bli bra på skolfoto perfekta Smilet och man vill helt enkelt se bra ut. Vi hade också skojfoto hahaha ala var helt random nog det roligaste. JAg var tönt kände mig rätt hm.... inga komentarer ;) längtar tills jag får korten ! lägger upp en liten bild. 
förresten i morgon blir det nog en stressig dag för mig för att vi ska göra en grej imrn vill int berätta hahah! plus att jag ska hinna gå till stallet hur ska jag få ihop det? kalla mig super women :) men vi hörs imrn hur det blir. Ska lägga upp en bild på yana nu glömde ju det förra gången.

Sweet dreams!:*  


Så här söta var vi!
 lilla sockertoppen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0