sorry för min dåliga uppdatering!

hej på er!

ush... vad jag har varit dålig på at skriva ska verkligen förbättras!:) kan berätta lite hur jag har haft det dom här två dagarna det var väl lite som vanligt...

Månag:

var ju självklart i stallet! Bobby kan jag säga att han gick som en "klocka" blev så glad för han har varit lite jobbig och stel det sista. Tog först med mig gramanden ut för han brukar skärpa sig om jag använder den ett ridpass han vågar lixom lite svårt att förklara. MEn när jag väl kom ut behövde jag inte använda den en en ända gång Stolt blir jag över honom! :) Kan också berätta att jag har förhandlat med Elina ^^ jag ska mocka hennes box nästa helg på typ lördagen så ska hon mocka för mig måndag, idag och fredag moahahha så ond ! nj jag bara skämta tyckte det vr bra det vi kom överrens om hihih :)

Tisdag:

PLUGGHÄST!! :)     

idag blir det då stallet mamma ska laga pannkakor nu mums ! Sen ska jag dra till stallet rida bobby och hjälpa Elina längtar har fått en riktig kick känns skit skönt! :)

men hoppas att vi hörs i kväll.
puss på er era små gurkor :*

kolla mi i orginal hår inte varje dad man ser det ! inte jätte vakert men men ....


Kommentarer
Postat av: Elina

HAHA! nu när jag läste de där.... hmm, jag mockar åt dej 3 ggr och du åt mej en gång :o hahaha! kan ju disskuteras igen kanske? :d hahhahaa!



lägg in bilderna så jag får se snart!!! :o

2010-09-29 @ 21:59:18
URL: http://ponnybus.webblogg.se/
Postat av: emelie

haha elina glöm det vi har kommit överrens :)<3

2010-10-01 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0