bara 75 gånger kvar!

Ni börjar väl undra vad det handlar om? :) Var ju såhär att jag ramlade av Yana idag. Hon stegrade sig i en backe när vi var ute och skritta och sedan som den smarta hästen hon är så försökte hon galoppera ner för backen. Så jag vände tillbaka och försökte hoppa av men med min extrema smidighet och en galen häst föll jag på marken och hon sprang iväg! :) snacka om att jag var sur på henne sen när hon står och äter och typ hån flinar åt mig, jäkla häst men älskar henne ändå! :D  Så har ett Jätte mysigt sår i ryggen + små skrap sår men det stoppar inte mig från att tävla, får göra hur ont det vill! :) Brukar inte ramla av så ofta men när det väl händer är det inte mysigt, tor dock att jag ramlat av mer än 25 gågner! :)


denna lilla korv häst! :D 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag har ramlat av typ minst 70 gånger! Haha när jag red Druva så kastade hon typ av mig kanske 3 gånger varje ridpass ;P

2011-04-17 @ 19:49:12
URL: http://sweetyponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0