Nu börjar allvaret!

På söndag blir det årets första tävling för mig, wii! Då börjar allvaret :) Gud jag är jätte taggad, det var ju sjukt lääängesen. Blir bara en L:D och lag klass, var ju inte tänkt att jag skulle hoppa bohus cupen men det blev ändrade planer. Men kan va lite bra och starta en lätt klass som första tävlingen och när man har en ny häst! :) Min kära kusin är så snäll och kör mig för att pappa inte är hemma + massa mammor. Eftersom Yana kan va lite  bråkig på tävlings platsen så har vi bestämt oss för att ta med Torina istället. Får åka med båda Prinsessorna nästa gång, kanske blir påskhoppet på Tanum ! :D

Men vi hörs måste dra! :D 

   Den hästen ska förvandlas om till enn riktig snygging med knoppar på söndag! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Vart ska du tävla? :)

2011-04-13 @ 09:19:42
Postat av: Johanna

Gilla, gilla, gilla!:)Haha alla ponnysarna med knoppar och nyfriserade!:D

2011-04-13 @ 14:56:56
URL: http://sweetyponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0