Resultat!

Här kommer resultatet från helgen! Är jätte nöjd med min första tävling Med Torina. hon kändes pigg och fin och hoppade sjukt fint.
Första klassen var ju bara en clear round, hon kändes fin när jag red fram mjuk i sidorna etc. Men blev ju lite stressigt sedan på framhoppningen och hon blev lite över taggad och så, men väl inne på banan gick hon som en klocka, självklart pigg men kändes som jag hade kontoll och hon tog fina språng, kom dock lite nära på ett våg hinder men tydiligen har hon tyckt att sånt va lite läskigt innan :) Andra rundan var ju lagklassen en vanlig L:D, då var hela laget taggade till tusen och vi ville verkligen ta hem det!  Nu kändes hon ännu mjukare på framridningen och jag gjorde mycket tempo växlingar för att få henne lyssna på mig ;) FRamhoppningen kändes hon klockren hon var lagom pigg och hoppade med god maginal över varje hinder. Inne på banan blev både hon och jag mer taggade men denna rundan kändes ändå bäst, hon var väldigt pigg och var lite mer och hålla i nu men sprången var stora och komm klockrent på allt! :) Dock blev det en liten miss, vid hinder nummer 8 var det en lite snävare sväng och hon fick inte riktigt till det med galoppen + att jag nog höll lite mkt i svängen så det blev att hon saktade av till trav men först hade jag tänkt göra en volt men sen blev det att jag red på, var ju 70 och det kommer hon ju över i trav. Hann ju nämligen inte få fram henne innan hindret :) Blev ingen placering för vårat lag, men jag kom 13 av typ 29 starter så jag är nöjd(dock ingen placering). HAr varit en super helg med super människor! :D







Tummen ner för min sits på den här bilden!





Kommer fler bilder någon annan dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0