Gårdagens ridpass!

Igår var det en fantastisk dag!
Hann med allt jag skulle igår + att jag fick en liten överraskning. Nämligen att min knasiga vän Malin H kom och hälsade på hur roligt som helst. Verkligen saknar dom tiderna, man fick en lite flashback :) Jag hann rida igenom båda hästarna. Med Yana blev det ett dressyr i Ridhuset. hon var lite bråkig i början och kändes lite hår men hon släppte mer och mer. Men i höger varvet tror jag det var där var hon rätt jobbig i slutet men hon har ju inte gått på ett tag så lite förståeligt var det allt. Torina red jag igenom lite vi var rätt många i ridhuset så jag kände att jag inte helt fick chansen att rida helt som jag ville,  men sånt får man leva med! Hon kändes inte riktigt som vanligt, formen kändes lite falsk att hon bara gick och böjde på nacken och inte jobbade med med ryggen. Men fick lite saker och tänka på av Ylva och i slutet så jobbade hon på mycket bättre och där började hon kämpa mer. Tog också några skutt inför helgen, hon kändes fin och lagom med framåt bjudning + stora och fina språng.

Gulle häst! :D
Laddar upp lite vår bilder senare men här har ni ett smakprov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0