bra jobbat, kan man få mkt mer otur?

hahaha texten säger allt! skulle åka och kolla på ett gymnasium i falkenberg idag och vi åkte tidigt för att vara i god tid, senare kom vi till kungsbacka och jag var tvungen att gå på toa så vi svängde in och bilen ville nästan inte sväng med oss. Men vi kom till OCQ8 och där fanns det en verkstad så vi bad honom att kolla på den och det visade sig att en viktig rem hade gått av och hela bilens motor hade kunnat gå sönder om vi hade kört mer. så det var farlig tur att vi svängde in där! :) Men vi var fortfarande utan bil och var tvungna att komma till falkenberg så vi sprang mellan OCQ8 och volvo men slutligen fick vi en bil, som var hur söt som helst! :) så vi begav oss mot Plönninge, tog en stund ditt och hitta dit var lite bökigt, jag tycker jag bor i skogen men detta var i trollskogen! :) men när vi kom fram, så fick vi se anläggningen och den var STOR! men jätte fint 2 ridhus, en paddock, trav och galopp banor, fältävlansbana och rid slingor! och stora luftiga stall ;) jätte fint kan säkert bli en av mina val men helst av allt är ju kungsbacka! :) Galet stor och kommer ta hundra år att lära sig att hitta men men ;)

Blev en liten sväng till Ullared, gjorde ingen stor shopping för det är snart gbg horse show men köpte mig en egen grep så nu hoppas jag att den kommer hålla och leva länge min lilla Berit! :) köpte lite vardags kläder med, så klart godis med men mkt käkades upp på vägen hem, hihihi! :) På vägen hem snöade det som in i ******* och var jätte långa köer men var lite mysig att sitta och mysa med godis i den lilla söta bilen! :)

men nu ska jag slappa vid tv, btw Tora och Yana var lediga idag, lite skönt för dom! :D





Bilen vi hade, SÖT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0