Förklaring till Ebba och Elina!

Nu ska jag förklarar för er hur det är med bilderna! Bilderna från i somras har jag på min andra dator som bara går att starta ibland + att när jag tar nya bilder tar jag bara ett få ist för att ha 30 likadana eller suddiga bilder, lägger endast upp dom för att ha på bloggen! vill inte lägga upp dom på min mac book efter som att den egentligen inte är min och den ska tillbaka när skolan är slut. Den är alltså inte till för att jag ska ha massa bilder på den utan kommer bli propp full med massa olika skolarbeten, så det räcker :) Men vill så klart kunna använda andra bilder och kan skicka dom, men för tillfället är min dator sönder och det kan jag inte göra något åt! :D

Slut pratat om detta ! :)


Kommentarer
Postat av: Elina

bullshit! :)

just detta har du fått mig att bli skit sur för :p

för de är ju förjävla svårt att lägga in dom på macen, sätta in dom på facebook, ta bort dom från macen igen...?

du har ju bilderna på facebook. eller så behåller du dom i kameran med..

LATMASK!

2011-02-14 @ 11:31:50
Postat av: Svar!emelie :)

Elina palla att vara sur nu! ;) ingen big deal :) kanske vill ha dom senare orka sitta och kopiera dom från facebook! aja tycker inte det spelar någon större roll, lämna det bakom oss kanske ? :) ni har väl egna kameror? :)

2011-02-14 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0